Przejdź do głównej zawartości

▪️ Protein Base Indigo, kochać czy nienawidzić? ▪️



 


Protein Base od Indigo to baza hybrydowa z proteinami, która ma za zadanie nie uszkadzać naturalnej płytki naszego paznokcia i chronić go po bezpośrednim wyciągnięciu z lampy UV/LED. Proteiny w niej zawarte zapewniają odbudowę oraz szybki wzrost paznokci, można również wykonywać małe przedłużenia. Tak mówi producent, czyli praktycznie same plusy, żadnych minusów.



Jak jest w rzeczywistości? Niezupełnie jest tak, jak deklarują Nam w opisie produktu.



Do rzeczy.
Kupiłam Protein Base na Targach Beauty Forum w Warszawie i idąc za ciosem poczyniłam spore zakupy na stoisku Indigo. Głównym zakupem była właśnie Protein Base. Czytając opinie nie znalazłam żadnych negatywnych słów na temat tej bazy, więc od razu wzięłam dwie buteleczki... Teraz żałuję, bo prawdopodobnie nigdy ich nie skończę. Mam pewne grono klientek, którym robię manicure hybrydowy, jak i żelowy, ale należę do tych osób, które najpierw testują coś na sobie, a dopiero potem na innych.
Zrobiłam sobie paznokcie, najpierw postawiłam na hybrydy (primer + baza + kolor + top). Minął tydzień, a paznokcie zaczęły mi odchodzić, co normalnie się nigdy nie dzieje. 
Odpadały jeden po drugim, całymi  płatami... dramat.
Pragnę nadmienić, iż nie wykonywałam jakiś ciężkich prac powodujących szybsze uszkodzenie. 
Nic z tych rzeczy.
Za jakiś czas postanowiłam dać Protein Base drugą szansę, spróbowałam tym razem robiąc manicure żelowy... 
Kilka dni i z paznokci, które mają być na parę tygodni nie zostało nic i to zaledwie po tygodniu.
Trzecia szansa też była, paznokcie mojej mamy. 
Chyba nie muszę mówić jak było? Kwestia paru dni i po paznokciach.

Kolejnej szansy Protein Base niestety nie dostała, ponieważ nie miałam zamiaru popełniać gafy przy klientkach.

Następna rzecz, która mnie zastanawia to temat protein... są, czy ich nie ma, hm?
Różne zdania na ten temat napotkałam.

Co do ceny to nie mam zastrzeżeń, adekwatna.

5 ml to 25 zł.
10 ml to 55 zł.


Plusy:
* gęsta konsystencja
* łatwo się rozprowadza
* prawie idealny (jak dla mnie) pędzelek

Minusy:
* trwałość - jedyny minus, który przesądza o ocenie tego produktu.

Słowem podsumowania, paznokcie paznokciom nierówne, ile kobiet tyle opinii.
Według mnie Protein Base jest dla kobiet, które paznokcie zmieniają dość często, może co tydzień. Ja Protein Base od Indigo ponownie niestety nie kupię, a szkoda, bo myślałam, że pokochamy się tak, jak z lakierami i żelami budującymi, które wprost uwielbiam.



K.










Komentarze